اگه دلت پیشم ارومه نرو....حالا مه تو خیابونا پر بارونه نرو

مال منی بذار نگات کنم تورو تورو یه عالمه هر چی صدات کنم تورو بازم کمه

بشنوید:

خودم رو از کجا ای جان؛ به تو برسونم؟


با اینکه میدونم تهش برام غمه
مال منی دچارشم و چارمه نمیدونه
کمش برام یه عالمه نمیدونه
که چرا ازش سوالمه نمیدونه

دانلود آهنگ اگه دلت پیشم آرومه نرو


───┤ ♩♬♫♪♭ ├───toahangs.ir
 دانلود آهنگ اگه دلت پیشم اروم نرو

بی تو نمیشه سر این روزا نمیکشم من بی تو داغونم تو چی حالیت نمیشه پس
اینجوری نمیشه رفت دل یهو نمیشه سرد آخه عشقو نمیشه یهو از ریشه زد
اگه دلت پیشم آرومه نرو حالا که تو خیابونا پره بارونه نرو
اگه دیدی حالم داغونه نرو قسمم اگه جون هردوتامونه نرو
رفت یه جای دور یه جای دور ولی دیدش آسمون تو همه جا آبی بودش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.